Miss Mystic Falls

HEJOCHHÅ

Kom just hem från skolan. Vi hade idrott sista lektionen, med intervaller -.-
Fast jag och några till tog en 3km promenad istället.
Det haglade idag igen :o helt otroligt... vart f*n är vårvärmen?
btw, jag lyckades göra 3 papercuts, på en och samma gång, på mig själv idag. Aajjee :'(

Iallafall.
Snart, efter detta inlägg ska jag kolla på det nyaste avsnittet av The Vampire Diaries. "Miss Mystic Falls"
Och sedan ska jag packa lite grejer och dra hem till Kristin. Vi ska ha O.C maraton (säsong 2). Och jag ska sova där, för imorgon ska vi till stan och fika och sen kolla när Neo och Ola uppträder. 

Det var i princip allt jag hade att säga för idag.
Så nu ska jag packa medans jag lyssnar på denna låt:

Hoffmaestro - Highwayman







Kommentarer
Postat av: Anonym

jahaja, va de skönt att sova hemma hos kristin?

2010-04-24 @ 10:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0