Mates Of Mine

Jag satt igår och kollade runt lite på facebook, och såg att William hade skrivit i sin logg att Umeå-bandet Mates of Mine nu finns på spotify, och gissa om jag blev glad. Jag har väntat jättelänge på att det skulle ske! Synd bara att deras nya låtar och covers inte finns med för dom är så amazingly bra.(Finns annars på youtube)
Det måste vara det bästa, skönaste svenska bandet någonsin. De är så j*vla härliga och man blir så glad när man lyssnar på deras musik. De är One Of A Kind.
För ett tag sedan flyttade dom faktiskt till Brighton i Storbritannien för att satsa på musiken, och dom har blivit ganska stora. Det är fantastiskt. Men just nu är dom i Sverige och de ska vara med på visfestivalen på Holmön den 30e juli.

Om ni vill bli lika glada som jag är just nu tycker jag att ni kan kolla upp Mates Of Mine på spotify, myspace eller youtube. De har facebook också.
Enjoy!



Mates Of Mine - Step Out

Mates Of Mine - Free Fallin' Cover

Mates Of Mine - Dreamer (de ändrade titeln)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0