Live In The Moments

Jag är just hemkommen från bion. Sigrids pappa var med men hon ville inte att han skulle sitta med oss så han fick en plats på samma rad men några stolar ifrån. Haha, han är söt.



Filmen var jättebra. Väldigt humoristisk faktiskt. Det hade jag inte förväntat mig. Men slutet var så dåligt :(  In-my-ass dåligt. Fast, det var ganska bra ändå eftersom det inte var något man förväntade sig heller. Alla filmer kan ju inte sluta likadant, det vore tråkigt.
För er som inte har sett den kan jag verkligen rekommendera att se den:
Remember Me.

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen och smsa lite med Basse innan jag somnar hade jag tänkt.
Hoppas ni haft en bra kväll. I have :)


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: SIGRID

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

det var ju han som dissade mig :((

2010-04-10 @ 10:24:36
URL: http://siigrids.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahah, jaa x'D

det var kul...

2010-04-10 @ 11:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0