Let The Right One In

Jag måste erkänna att det inte var så gott med tårta till frukost. Föredrar hellre mina kära havre fras kuddar ♥
Btw, hur många av er är det som kollar på Vampire Diaries? Det är en sjukt bra serie på TV6 för er som har missat det. Det brukar sändas klockan 20.00torsdagar.
Jag är ett ganska stort fan av Twilight och eftersom denna serie handlar om just vampyrer så kände jag att jag måste kolla på det, och nu är jag helt såld (jag har faktiskt inte sett True Blood än, kanske gör det senare). 
Vampire Diaries  skrevs faktiskt innan Twilight böckerna. Den första boken kom ut 1991 och hon som skrivit dom heter Lisa Jane Smith och hon har skrivit 7 böcker, men den sjunde tror jag inte har kommit ut än.
Jag har dom 4 första böckerna, men jag måste säga att själva serien är bättre än böckerna för de är skrivna i "gammal" engelska och därmed lite svårare att läsa. Men dom är inte dåliga för det.

Iallafall. Igår släpptes det senaste avsnittet, Let The Right One In, ut på nätet. Det är det 17e avsnittet av serien och jeeeeezz, jag kan säga att serien bara blir bättre och mer spännande för varje avsnitt!
Ni som inte sett serien än gå in på länken här nedanför och börja kolla NU

http://tvshack.net/tv/The_Vampire_Diaries/


Paul Wesley(Stefan Salvatore)Nina Dobrev(Elena Gilbert)Ian Somerhalder(Damon Salvatore)


www.vampirediaries.se är en jättebra fansite för er som vill få dom senaste nyheterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0