The Love Of Gospel

Kom hem från min syster för ett tag sedan.
Dom var snälla och bjöd mig på tacos där (favorit i repris?). Visst är det tur att jag har en extra familj? Hihi.
Annars har vi tagit det så lugnt det bara går, kollat på ishockey. Jag vet inte hur det har gått till men jag börjar faktiskt tycka att ishockey är intressant(!)

Nu ikväll tror jag inte att det händer något speciellt. Körslaget började nyss så jag tänkte kolla på det.Förra veckan hade dom tema Gospel. Jag kollade på reprisen eftersom jag missade programmet.
Jag måste säga att jag verkligen älskar gospel och förra veckans program var verkligen så j*vla bra!
Vissa gospellåtar ger mig verkligen chills all over my body. Jag tycker det är underbart.

Här nedanför har jag lagt upp ett klipp från filmen "Sister Act 2" när de sjunger Joyful, Joyful. Ger mig rysningar..

Nu ska jag fortsätta se på körslaget.
Btw. Rongedal ska köra "I want you back". Älskar den!!!
Hej då!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0