King Of California

Kom hem från skolan för en stund sedan. Dagen har faktiskt gått riktigt fort. Jag vet att den inte är över än, men ändå...
Tro det eller ej, men det är fantastiskt väder ute även idag. Jag blir så glad, trodde aldrig att snön skulle smälta bort. Men här och där ser man lite blommor som börjar växa fram.

När jag loggade in på msn tidigare hade jag fått värsta långa "e-mail:et" av en kompis i Kalifornien. Han skrev typ allt, om ingenting! Haha, det var riktigt kul att läsa.
Han bor i Chino Hills. Det ligger bara några minuter ifrån där The O.C spelades in. Så coolt?!
Det verkar vara så himla fint där, och jag vill verkligen åka dit nu!.. Vi planerar att jag ska besöka honom någon gång i framtiden. Förhoppningsvis ganska snart. Bara det finns pengar till det. Vi skulle ha så kul!... Crazy american ;)




Ikväll ska vi dansa igen. Jag tror alla har fått in hela dansen riktigt bra nu, så det är bara att nöta fram till showtime!
Någon dag innan torsdag ska vi även visa upp dansen för våra föräldrar och syskon så vi hinner träna lite inför publik också. Börjar faktiskt bli lite nervös^^

Men nu tänkte jag gå och äta någon sorts mat.. Vet ännu inte vad det blir, men något kan jag nog rota fram.
TTYL ;)


Kommentarer
Postat av: Niklasmoa

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-05-19 @ 19:36:07
URL: http://niklasmoa.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0