Kidnapped

Alltså.... Igår då, när jag och Kristin satt och kollade på O.C beter hon sig jättekonstigt. Skickar massa sms, fnissar, går iväg, kommer tillbaka.
Och rätt var det är så går hon iväg och hämtar mina ytterkläder och ber mig klä på mig, och sedan binder hon för mina ögon O.O
Hon ledde ut mig till vägen och vi blev upphämtade av Cassandra (det luktade häst i bilen så det förstod jag redan innan jag hörde andra röster)
Kristin höll på med en jordgubbe i ansiktet på mig, men jag fattade inte att det var det, jag trodde det var något äckligt.. typ ost.
Bilen stannade, och vi gick ur bilen. Kristin ledde mig till dörren och in i huset (Majah's hus, vilket jag listade ut)
Jag hörde röster från Kristin, Majah, Elin, Cassandra och Jelena och jag visste inte vad de höll på med. Men de skrattade väldigt mycket.
Sedan tar de av mig ögonbindeln, och Elin står framför mig, med en sönderklippt fotboll på huvudet. Uh, vilken kvinna!
Vi käkade pizza, kollade på talang samt filmen "Disturbed", tog massa kort och hade det allmänt trevligt.
Sjuka människor.. Det är första gången jag har blivit kidnappad.(Låt oss hoppas att det är sista också, det var läskigt)

Nejmen seriöst. Jag hade en jättetrevlig kväll. Och ni tjejer är underbara.

Snart ska vi dra till stan för att fika, shoppa och kolla på Neo och Ola.
Vi hörs, hejhej!

Ke$ha - Kiss N Tell



Sonic...igelkotten...




HAHAHA, kolla Elin i bakgrunden...





Kommentarer
Postat av: ELIN

det va jätte mysigt,och bilderna är fina speciellt jag där i bakgrunden.....HAHAHA

<3

2010-04-24 @ 15:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0