Just Some Shopping

Nu har jag och mamma kommit hem från en shoppingdag i Linköping. Det var jättemysigt och vi hittade massor skoj att bränna pengarna på! Det var verkligen länge sedan mamma hade tid för sånt här, därför tycker jag att hennes nya jobb är bra på så sätt att våran familj får lite mer "quality-time" med henne!
Det finns en jättegullig affär i Linköping som heter "Indiska". Där köpte jag bland annat en tröja och ett par solglasögon. Men det fanns mycket tekoppar och vaser och sånna där grejer, och jag har väl redan sagt att jag tycker om inredning? Jag blir alldeles såld när jag går in i en sådan affär.(!)
Btw, jag måste bara säga att Lagerhaus har jättemånga roliga grejer. Jag vet inte riktigt hur länge vi gick omkring där inne. Dit vill jag verkligen åka igen!
Vi stannade på Ikea på vägen hem och mamma fick för sig att köpa små köksartiklar till mig som jag ska ta med mig när jag flyttar i sommar. Om jag nu flyttar.(Berättar mer om det i ett annat inlägg) Ikea har ju så j*vla bra pris på mjukglass. Endast 5:-/st (!) Jag älskar glass. Namnam!
När vi åkte från Ikea började det regna, men vi var precis klara med våran shopping så vi hade himla tur!
Nu tänkte jag slänga upp några bilder från shoppingen och presenterna jag fick igår, men sen måste jag börja städa i vardagsrummet. Det ser ut som någon har kastat in en bomb där. Haha, förlåt mamma.



Randig tröja från Indiska - 199:-
T-shirt med dödskalletryck från Gina Tricot - 99:-/st


Duschgelé från Lagerhaus - 39:-
Kärleksmint (The best kisser in the world) från Lagerhaus - 15:-
Kärlekstugg från Lagerhaus - 19:-
Solglasögon från Indiska - 59,50:-
Tekopp från Ulfåsa möbler - 60:-


Detta fick jag då av mina kära vänner igår. Tack så mycket!♥
(Fick även ett armband och 2 bonaqua päron men armbandet har jag på mig och bonaquan ligger i kylen ;)
BTW. Lägg märke till Voodoodockan bland Kinder maxisarna. Jag gjorde någon ritual igår så tydligen är den laddad med extrakraft och ska hålla mig borta från sjukdomar. Bra va?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0