I'm Burning Through The Sky

Alltså, idag måste jag säga att jag är riktigt trött. Undra varför?;)
Och det känns ju lagom jobbigt att det är sista dagen på lovet idag med..suck.
Jag som haft ett så bra lov, and now it's about to end :(
Västa jobbiga drömmen hade jag inatt med. Jag drömde att jag fick hem massa brev från olika skolor jag hade sökt till, men jag fick inget från Minervaskolan. Det kändes riktigt taskigt. Det är 3e gången jag drömmer om något som har med den skolan att göra, och det börjar likna mer och mer en mardröm. Att inte komma in, skulle vara en mardröm.

Nåväl.
Sista dagen på lovet tänker jag spendera med några av mina närmsta vänner, och vi ska välja ut kläder till och träna på dansen som vi ska visa upp på torsdag. Vi kommer nog se väldigt coola ut ;)

Innan jag springer iväg och äter frukost tänkte jag dela med mig av en låt jag pratade om i ett tidigare inlägg.
Vi hörs!     and enjoy

Queen - Don't Stop Me Now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0