I'm Ready For A Great New Day

GOOD MORNING FELLAS!

Sovit gott? Det har iallafall jag gjort!
Jag drömde att jag hade köpt massa nya möbler och att mina vänner hjälpte mig att inreda mitt rum. Jag älskar verkligen att inreda rum och så, så jag kan avslöja att jag lite då och då brukar sitta och spela The Sims 3.
När jag vaknade imorse (typ för 10 minuter sedan) kände jag lukten av mat. Min kära mamma lagar alltid mat på morgonen innan hon går till jobbet eftersom att pappi bara skulle bjuda på makaroner och korv, heh.
Min absoluta favoriträtt är nog potatis och köttfärsgratäng. Mmm det är så gott! Jag kan äta hur mycket som helst, om jag inte mår dåligt förstås. Men är jag helt frisk finns det ingen/inget som kan stoppa mig!
Detta prat om mat gjorde mig hungrig... och jag vet både något gott och nyttigt som känns lockande nu på morgonen:

Havre Fras!
Reklamen är ju jätterolig och det är kul att sjunga med, så go for it!;) 
(haha, först visste jag inte hur man kunde visa youtube klipp här så jag var tvungen att fråga min 10åriga systerdotter!xD)

Peace out homedog!






Kommentarer
Postat av: sötis♥

Hihihi det var så lite så!!!!!!!!!! :$

2010-04-07 @ 11:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0