I Feel Good

HEJ PÅ ER

Idag fick vi besök av banverket på skolan(nu har dom bytt namn men jag kommer inte ihåg vad det var).
Det var en tjej som berättade lite om hur farligt det är egentligen att leka bland tågvagnar, på tågvagnar och gå över järnvägar.
Det kom även en man på besök. Han själv har varit med om en av olyckorna som tjejen pratade om.
Han och hans bästa kompis hade klättrat upp på ett tåg och ledningen över vagnen fick överslag, så strömmen "hoppade" ur ledningen och gick igenom deras kroppar och ner i vagnen.
Den här mannen överlevde ju. Dock fick han 70% brännskador över kroppen och var tvungen att amputera båda benen. Men hans kompis dog. Hans allra bästa vän.
Jag blev jätterörd av det han hade att berätta.
Håll er borta från tågvagnar/tågrälsar!!!   fy.... :(

Idag har jag lite varor att hämta upp. Fick nämligen sms idag där det stod att de äntligen har kommit!
Spännande..

Senare ikväll ska vi åka och dansa, och efter det ska jag förhoppningsvis övningsköra lite.
Annars ska jag bara läsa på till bild provet.

Bara för att det är jättefint väder ute, jag mår bra, sommarlovet närmar sig och livet känns underbart(förutom prov och grejer i skolan) så ska jag bjuda på en låt som väcker sommarkänslor och glädje hos mig:

Ola - Feelgood


S A K N A R ♥




Kommentarer
Postat av: Sigrid

det är helt sjukt hur fin den där bilden är <3

2010-04-27 @ 17:26:54
URL: http://siigrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0