GTFO!!!!!!!!!!

Nu är jag äntligen klar med hemskrivningen!
Jag vet inte hur länge jag har suttit med frågeställningarna framför mig idag. Antagligen för länge för till slut fattade jag absolut ingenting, och jag blev trött, ledsen och förbannad.
Det känns som att jag bara skrev en massa onödig skit och att jag inte svara på några frågor alls som stod på pappret men det skiter jag fullständigt i just nu. Det kanske inte är så lätt när varje fråga innehåller 749 frågor till om den frågan.....
Jag vill aldrig mer i hela mitt liv se den där jävla hemskrivningen, jag är så sjukt trött på den!!!!!!!

Nu ska jag fan i mig kolla på en film. En splatterfilm skulle sitta jättefint just nu, för jag är så jävla pissed off!


JOB FOR A COWBOY - ENTOMBENT OF A MACHINE




Kommentarer
Postat av: Systerdottern

O du grattar mig heller inte! :(

2010-04-30 @ 13:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0