I Know Someone Who Was Born 11 Years Ago

Idag var jag hos tandläkaren på morgonen!
Och kan ni gissa vad?... Jag hade inga hål i tänderna, trots att jag ätit så mycket godis, druckit mycket läsk och slarvat med tandborstningen. Det är helt otroligt. Det är nog 2a gången i hela mitt liv jag inte fått en ny tid för lagning!

Hehe, vi blev bjudna på glass i skolan idag bara för vi är en sådan bra profileringsgrupp ;)
Kritan hon är snäll hon..

Något som känns så otroligt skönt nu är att vi är lediga imorgon. Det behövs verkligen. Det är vi värda!
Fast jag måste skriva klart hemskrivningen idag och skicka till Camilla. Boring..
Det är väl bäst jag fortsätter nu så jag blir klar någon gång.

Grattis förresten på 11-årsdagen, Thilde!
Älskar dig :)




Bara för det var länge sedan jag lyssnade på All Time Low:




Kommentarer
Postat av: Systerdottern

Tack..... jag såg inte att du hade grattat mig förlåt:$

2010-04-30 @ 14:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0