Feeling Sick

Nu känner jag mig riktigt seg vill jag lova. Mina ögon svider, halsen bränner och näsan rinner.
Jag tror jag håller på att bli sjuk..?

Sitter just nu och lyssnar på Neo's album och tänker på vilken bra dag det var igår.
Jag hatar söndagar, dom förstör hela veckan.
Idag måste jag läsa lite franska eftersom jag har nationella prov imorgon, i just franska -.-
Jag kan typ ingenting, så det kommer väl inte gå så bra hur mycket jag än pluggar.

Annars tänker jag bara ta det lugnt idag. Känner mig som sagt inte så bra.
Imorgon måste vi börja träna på Thriller-dansen igen eftersom det är Rocka Fett på fredag. Då är vi faktiskt lediga från skolan, för förra året någon gång gick vi till skolan på en lördag i 2 timmar. Värt.
Sen tror jag väl att vi är lediga på måndag med, eller?   Långhelg, mmmmm.

Snart ska jag nog kolla på Avatar med mammi för hon har inte sett den, och jag tycker den är otroligt bra.
Så, vi hörs väl senare.
Pusshej!

En låt från Avatar Soundtracket






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0