En Dag I Staden

Hejsan hoppsan lillebror!

Idag hade jag som sagt nationella i franska, och det gick åt h*lvete. Jag tror inte jag fattade någonting.
Så för att lätta upp stämningen lite gick jag på stan med Cassandra och Kristin idag. Majah var med en liten stund också, men sedan försvann hon bara. Buhu, hon sa inte hej då :(

Men!
Vad fick jag med mig från stan då?
Jag fick med mig 2 par leggins, en snygg randig tröja och... skolavslutningsklänningen!
Nu behöver jag bara bekymra mig för hur håret ska se ut, annars äre klarrt!

Nu tänkte jag läsa på lite till bildprovet i konsthistoria som jag har på onsdag och sen ska jag bara ta det lugnt.
Imorgon får jag ta itu med hemskrivningen om I- och U-länder...suck.

Den här låten har jag tänkt på hela dagen idag :o

2 bilder från i lördags




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0