Dansuppvisning

Hejsan!

Jag tänkte börja med att säga att jag är så himla glad idag. Det är underbart väder och livet flyter på som jag vill just nu.
Imorgon är det ju torsdag och vi får reda på vårat preliminära val. Så imorgon kommer allt förändras. Vare sig jag kommer in eller inte på mitt förstahandsval. Men jag hoppas innerligt att jag kommer in...

Ikväll ska vi som sagt visa upp Thriller-dansen (en annan version) för våra föräldrar, syskon o.s.v. Det blir alltså första gången vi dansar inför publik. Spännande!
Fast det kommer bli ännu mer spännande imorgon, när vi ska visa upp dansen för skolan...:o
Kul ska det bli iallafall!

Nu tänkte jag bara chilla fram till kvällen.
Bílder från morgondagens uppträdande får ni förmodligen imorgon eller nått.
Här nedanför får ni lyssna på Fall Out Boy's version av Beat It.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0