Dance, Dance

Nu var det ett tag sedan jag kom hem från uppvisningen, och jag kan bara säga det att det gick kalasbra!
Det var verkligen uppskattat och jag tyckte det var kul att det var så många som kunde komma!
Om vi göra likadant imorgon kommer det bli hur bra som helst tror jag.

Redan på fredag har vi en till dansuppvisning faktiskt! För barn denna gång. Hoppas dom inte blir för rädda för oss bara ;).. Det blev mycket nu på en gång, men det är bara kul!

Imorgon som sagt är talangjakten och vi ska göra så gott vi kan. Vi ska äga skiten ur allihopa!!! (hehe)
Fast det kan bli en aning svårt att slå Maya och hennes band, för hon sjunger ju så fantastiskt bra och hennes band är säkert minst lika duktiga på det dom gör.
Det är tydligen någon mer som ska vara med, men jag vet inte vem/vilka det är.

Jaa.. mycket mer hade jag väl inte att säga. Så nu ska jag bjuda på ännu en låt med Fall Out Boy (Dance, Dance) och sen krypa ner i sängen och läsa!
Pusshej :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0