Crazy Night

Haha, ja vad ska man säga. I think the title said it all. Umgås man med dessa tjejer finns det inga lugna sekunder.
Det har varit jättekul, och jag har fått riktigt gulliga presenter! Tack så mycket :)♥
Jag vet inte riktigt vad som hände, men på något sätt hamnade vi alla ute på gatan mitt i natten iklädd pyjamas. (Eller, vi skulle faktiskt följa Jelena till mördarfabriken Holms Industrier eftersom hon var rädd för att en clown skulle äta upp henne eller nått, naww)
Många personer har något emot clowner, även jag. Dom är verkligen hemska!
Det var meningen att vi skulle kolla på Amusement men de flesta vågade inte ;)
Så vi nöjde oss med The Collector och The Benchwarmers(som jag för övrigt tycker är den roligaste filmen någonsin!)
Annars så bjöds det på mycket mat, godis och huvudingrediensen: skratt. Kvällen får 5/5 Sannor! 

Nu är vi ganska slutkörda här så vi tänkte gå och lägga oss. Får se hur bra det går.
Imorgon (idag) ska jag och mamma till Linköping så vi hörs väl senare!

Sov gott!






Kommentarer
Postat av: Sigrid

det var väldigt trevligt :D!<3

2010-04-08 @ 12:29:11
URL: http://siigrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0