Boooooomerang

God morgon!

Jag hade en skitäcklig dröm inatt.  Jag lider av spindelfobi. Spindlar är det värsta jag vet och jag drömde att det var fullt av spindlar i mitt fönster. eeuuw! :(  Men jag tog dammsugaren och städade bort dom. Det var verkligen en hel armé!.. Enough talking about spiders!

Just nu sitter jag och äter mina kära havre fras, yumm!
Fast när jag skrivit klart detta inlägg tänkte jag sätta mig ramför TV:n och kolla Boomerang. Har ni den kanalen? Den visar alla gamla Cartoon Network program som visades när jag var liten, såsom Familjen Flinta(när dom är små), Familjen Jetson, Tom&Jerry, Scooby Doo, Johnny Bravo och mycket mer. Jag älskade Cartoon Network när jag var liten men nu överdriver dom så mycket med alla program. Tummen upp för Boomerang!
Nu kom jag och tänka på den där dåliga låten. ".. En bang, en boomeboomerang, damdidamdamdidamdidamdam.." haha.

Har ni förresten hört talas om Nelly.com's bikini tävling? Jag är med i den, haha. Men jag anmälde mig ganska sent så jag ligger nog inte såå jättebra till x)
Men det finns en bikini som låg etta ett tag som har halkat ner nu, men jag tycker att den bikinin förtjänar att vinna för den är ju snyggast, så. Gå in på denna länk 
http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=FJndsLpGG9UXFX07XDtKD6oe#bikiniGallery och rösta!

Nu som sagt ska jag våldgästa vardagsrummet och kolla på Boomerang!
Toodles!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0