Angående flytten i sommar

I ett inlägg för någon dag sedan under rubriken "Just some shopping" kläckte jag ur mig att jag kanske ska flytta i sommar. Jag skrev iallafall att jag skulle berätta mer i ett annat inlägg, så jag tänkte göra det nu.
Det är så att jag och en jättenära vän till mig har sökt till en skola i Umeå. Nämligen Minerva skolan, naturlinjen.
På torsdag nästa vecka så kommer vi antingen få brev hem eller ett mail om ifall vi har blivit "preliminärt" intagna. Så om det står att jag redan nu blivit intagen så är det bara börja leta lägenhet för då flyttar jag som sagt i sommar till Umeå. Och det är ju viktigt att jag får tag på en lägenhet i tid.
Förhoppningsvis så kommer både jag och min vän in, och då kommer vi bo tillsammans. Sällskap + att det inte blir så dyrt!
Jag tror faktiskt att det kommer bli riktigt kul, men jag kommer förstås sakna mina vänner här.
Men som sagt, jag får svar på torsdag. Samma dag som vi har uppvisning i skolan. Så det kommer kännas extra pirrigt den dagen.
Självklart kommer jag berätta för er på torsdag vad dom sa.

Nu tänker jag chatta med min favorit amerikan, Marcus, medan jag får hjälp med min design på bloggen*tack*
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0