Girls Just Wanna Have Fun

Haha, maten som mamma lagade imorse skulle vi tydligen äta nu! Jag som redan har ätit mina kära havre fras kuddar. Menmen, kyckling går alltid ner i magen!:D
Tänkte även berätta för er att senare ikväll kommer mina små flickor hit. Jag fyllde nämligen år i söndags så detta gör vi för att fira mig på något sätt men även för att vi inte träffas så himla ofta och för vi tycker det är kul att träffas!
Det kommer bjudas på tacos i stora lass, så det är bara att äta tjejer! Sen har jag även laddat med godis, chips, dricka och salta pinnar. Herregud, godisfrossa kanske? Det är tillåtet lite då och då ;) Det är även tänkt att vi ska se lite filmer! Temat för kvällen är Pyjamas party. Något som förekommer ganska ofta i amerikanska ungdomsfilmer. Yay, SLUMBER PARTY!
Mer information om kvällen får ni kanske senare ikväll. För nu blir det kyckling!


Kommentarer
Postat av: hemligt

hej hej.

jag tycker att du är väldigt ...(hemligt).....

SANNA, cASSI OCH MAJAJ´Ä'RM GANSJA KONSRIDA OCJ KEISRIN ÄR BÄSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!

/DEN HEMLÖIDA SAMLAREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-08 @ 01:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0